Εκατομμύρια ευρώ πεταμένα σε μάσκες για… γίγαντες: να που καταλήγει το δημόσιο χρήμα!

Εκατομμύρια ευρώ πεταμένα σε μάσκες για… γίγαντες: να που καταλήγει το δημόσιο χρήμα!. Να που πηγαίνει λοιπόν το δημόσιο χρήμα.
Να που πηγαίνει λοιπόν το δημόσιο χρήμα. Γινόμαστε για άλλη μια φορά στο ίδιο έργο θεατές.
Πρώτη μέρα στα σχολεία σήμερα και το διαδίκτυο έχει κατακλυστεί από φωτογραφίες με μαθητές που φορούν τις τεράστιες μάσκες που προνόησε το Υπουργείο να προμηθεύσει δωρεάν. Μάσκες που μπορεί να κάνουν για μίνι αερόστατα, για σκουφιά, για full face… μάσκες ύπνου, για σακούλες ψώνιων, και για οτιδήποτε άλλο παρά για τον σκοπό για τον οποίο υποτίθεται πως δόθηκαν.

Τόσες και τόσες μέρες το Υπουργείο Παιδείας καυχιόταν για τα δωρεάν υλικά «καταπολέμησης» του κορονοϊού που θα βοηθούσαν στην προστασία της μαθητιώσας νεολαίας. Το αποτέλεσμα; Ένας «σχεδιασμός» που προώθησε την μαζική παραγωγή χιλιάδων μασκών που μέσα σε μια μέρα έγιναν ανέκδοτο και φυσικά θα αποδειχθούν πρακτικά άχρηστες, διότι σε καμία περίπτωση δεν είναι λειτουργικές.
Γι’ αυτές τις υπερμεγέθεις μάσκες, το ελληνικό δημόσιο έβγαλε από τα ταμεία του 6,2 εκατομμύρια ευρώ σύμφωνα με tweet του κ. Τάκη Θεοδωρικάκου!
Με έναν διαγωνισμό στον οποίου συμμετείχαν 93 εταιρείες κι επιλέχθηκαν τελικά 20 ανάδοχοι! Για να προκύψει αυτό το έκτρωμα!
Πεταμένα λεφτά λοιπόν…
Μάλλον μας περισσεύουν!
Ποιος έλεγχος προδιαγραφών; Ποια μελέτη για πρακτικότητα; Λεπτομέρειες! Φτιάξτε εκεί μερικές εκατοντάδες χιλιάδες extra – extra large μάσκες για να χωράνε όλοι! Μιλάμε για τέτοια φοβερή οργάνωση!
Πετούν λεφτά μέσα από τα συντρίμμια της τσακισμένης Ελληνικής οικονομίας, την στιγμή μάλιστα που έχουμε τόση ανάγκη για αναβάθμιση της εθνικής μας άμυνας.
Και δίπλα σε αυτήν την καταπληκτική προσπάθεια της κυβέρνησης έχουμε και την γενναία συνδρομή των περιβόητων τηλε – λοιμωξιολόγων, όπως ο κύριος Σύψας που φαίνεται πως αρέσκεται να υποτιμά συνεχώς τη νοημοσύνη μας, αφού πρόσφατα δήλωσε πως: «Οι μετανάστες δεν κινδυνεύουν από κορονοϊό, γιατί είναι νέοι και παιδιά»(!).
Γι αυτό διώχνονται από τα σχολεία οι μαθητές που δεν φορούν μάσκα; Επειδή οι μετανάστες δεν κινδυνεύουν αλλά οι μαθητές κινδυνεύουν;
«Ο κορονοϊός δεν κάνει διακρίσεις και δεν κοιτά ηλικίες», ακούγαμε να επαναλαμβάνουν σχεδόν εμμονικά τους τελευταίους μήνες! Τελικά κάνει διακρίσεις ή δεν κάνει;
Όταν ο κ. Σύψας ερωτήθηκε για την τοποθέτηση του ΠΟΥ που συνέστησε μάσκα σε παιδιά από 12 ετών και πάνω, απάντησε: «Ο ΠΟΥ όταν έβγαλε αυτά τα στοιχεία ανέφερε ότι δεν στηρίζονται σε επιστημονικά δεδομένα και ότι αποτελούν τη γνώμη τους. Σεβόμαστε τον ΠΟΥ, αλλά έχουμε κι εμείς γνώμη».
Θυμόμαστε πως τόσους μήνες οι συστάσεις του ΠΟΥ ήταν κάτι σαν ευαγγέλιο για την επιτροπή των Ελλήνων ειδικών. Τώρα ξαφνικά αυτή η συγκεκριμένη σύσταση έγινε απλά μία γνώμη!
Άρα να υποθέσουμε πως Σκωτία, Γαλλία, Γερμανία, Ιταλία, Ολλανδία, Νορβηγία, Πολωνία, Ρωσία και άλλες χώρες που ακολουθούν μια πιο ανθρώπινη μεταχείριση στους μαθητές τους, μάλλον έχουν και αυτοί λανθασμένες γνώμες!
Αλλά να ήταν μόνο η μάσκα που έφερε αγανάκτηση για το θέατρο σκιών που παρακολουθούμε αυτές τις μέρες από το Υπουργείο Παιδείας;
Τα πολυσυζητημένα δωρεάν παγούρια που υποτίθεται πως θα απέτρεπαν τον συνωστισμό στις βρύσες, αποδείχθηκε πως δεν μπορούν να καλύψουν ούτε το 1/10 από τις ημερήσιες ανάγκες ενυδάτωσης ενός παιδιού! Αν ένας μαθητής βασιστεί σε ένα τέτοιο δοχείο, θα πρέπει οπωσδήποτε να πηγαίνει κάθε λίγο και λιγάκι στις βρύσες για να το γεμίζει. Ένα υδροδοχείο που είναι τόσο μικρό, όχι απλά δεν αποτρέπει τον συνωστισμό αλλά ίσως θα τον προκαλέσει ακόμα περισσότερο!
Άχρηστες οι μάσκες, άχρηστα και τα παγούρια λοιπόν. Τι σημαίνει αυτό; Πως το Υπουργείο δεν βοήθησε ουσιαστικά καμία οικογένεια. Πως τα μέτρα αντιμετώπισης του κορονοϊού στα σχολεία γίνονται περίγελος ακόμα και από πολίτες που έχουν τυφλή εμπιστοσύνη στο κράτος.
Οι μαθητές θα αναγκαστούν να προμηθευτούν δικές τους μάσκες και δικά τους υδροδοχεία, οπότε το βάρος των εξόδων θα πέσει και πάλι στον οικογενειακό προϋπολογισμό.
Η νέα σχολική χρονιά ξεκίνησε γεμίζοντας μας σιγουριά και αισιοδοξία…

Ελευθέριος Ανδρώνης

 

Δημοσίευση σχολίου

Νεότερη Παλαιότερη

Recent in Technology